veelgestelde-vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Algemeen

1. Welke Corona-maatregelen gelden gedurende het vaarseizoen 2021?

a. Boeken kan uitsluitend vooraf via de knop: nu boeken

b. Het is niet mogelijk om tegen contante betaling een last minute vaarbewijs te kopen op de steiger

c. Voor het instappen en de boot verlaten geldt dat het mondkapje verplicht is; de vrijwilliger helpt niet bij het in- en uitstappen

d. Op de zitplaats: bij gesloten ramen mondkapje op; bij open ramen mag het mondkapje af

e. Aan boord worden geen consumpties verkocht; ook is het niet toegestaan zelf meegebracht eten en drinken aan boord te nuttigen

f. De boot is heringedeeld zodat voldoende afstand kan worden gehouden. Dat betekent dat de maximale capaciteit nu 20 passagiers is

g. Tijdens de vaart mag u niet van uw plaats

 

2. Wat zijn de mogelijkheden als je slecht ter been bent of in een rolstoel zit?

Hoe graag wij het ook wel anders zouden willen zien, maar het is met onze boot best moeilijk om als gehandicapte aan boord te komen. Mensen die rolstoel gebonden zijn, maar wel zelfstandig kunnen zitten op de bankjes in de boot en enigszins op eigen benen kunnen staan kunnen wij natuurlijk uit de stoel helpen en aan boord helpen. Een rolstoel kan echter niet zomaar de boot op worden gereden.


Bij een vaart kunnen we, afhankelijk van de omvang van de groep, evt. zelfs een tafeltje wegklappen en is er misschien ruimte om een rolstoel ook in de boot te plaatsen. Deze moet dan wel in- en uitgeklapt kunnen worden. Dat kost ruimte.


Maar het blijft een punt dat de persoon aan boord getild/geholpen moet worden: van de steiger over de rand van de boot, 1 trede af en nog een trede af en tegelijkertijd een beetje bukken.

3. Is telefonisch contact mogelijk?

Aangezien het vrijwilligers werk is, zijn wij niet permanent telefonisch bereikbaar

U kunt het beste communiceren per email. Uw mails worden dan z.s.m. beantwoord. Zonodig nemen wij dan telefonisch contact met u op.



Rondvaarten

1. Kan ik een optie nemen op een vaart?

Is alleen mogelijk. op speciaal verzoek en in overleg met ons boekingsbureau.

Stuur hiervoor een email naar: Boekingen@ijsselvaart.nl

2. Gaat een vaart door bij slecht weer?

De vaarten gaan ook bij slecht weer gewoon door. De boot is overdekt, dus dat is geen probleem. Alleen in geval van noodweer of hevige onweersbuien wordt de tocht geannuleerd.

3. Mogen er honden aan boord?

Er zijn geen huisdieren toegestaan aan boord van de Iesselganger.

4. Hoeveel personen kunnen er aan boord?

Voor het vaarseizoen 2021 geldt: Het maximum aantal plaatsen dat gereserveerd kan worden is 20.



Boeken & betalen

1. Kan ik boeken per mail?

Reserveren per mail is helaas niet mogelijk.

U kunt alleen online reserveren via onze boekingssite en daarbij dient direct betaald te worden via iDEAL of PayPal






Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen

Contact opnemen »

Contact & reserveren

Reserveringen en boekingen zijn uitsluitend mogelijk via de website en het kantoor van de VVV Ulft. Na betaling ontvangt u (per email) een schriftelijke bevestiging, die tevens dient als plaatsbewijs.

Postadres
De Iesselganger
Postbus 39
7070 AA Ulft

KvK inschrijfnummer
55210090

BTW nummer
NL851609235B01
Email
boekingen@ijsselvaart.nl

Verkoop / reserveren
Online boeken of via
VVV Ulft

Social Media
Copyright De Iesselganger 2019 - 2021  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden  |  Sitemap Design & development by: Timeless Design
In verband met de onzekere situatie rond de ontwikkeling en verspreiding van het Corona virus hebben wij aangepaste vaarinformatie & beschikbaarheid. Lees verder