veelgestelde-vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Algemeen

1. Mag je (eigen) consumpties aan boord nuttigen?

Reguliere rondvaarten

a. Tijdens al onze rondvaarten is het niet de bedoeling om eigen consumpties mee te nemen er zijn consumpties aan boord tegen betaling verkrijgbaar.

b. Aan boord zijn de volgende consumpties verkrijgbaar tegen redelijke prijzen: water, sinaasappelsap en frisdrank. Chips en lolly's.

Groepsvaarten

c. Wanneer u een groepsvaart hebt geboekt, mag u zelf wel consumpties meenemen.
d. Het gebruik van alcoholische dranken staan wij slechts in zeer beperkte mate toe.

2. Wat zijn de mogelijkheden als je slecht ter been bent of in een rolstoel zit?

Hoe graag wij het ook wel anders zouden willen zien, maar het is met onze boot best moeilijk om als gehandicapte aan boord te komen. Mensen die rolstoel gebonden zijn, maar wel zelfstandig kunnen zitten op de bankjes in de boot en enigszins op eigen benen kunnen staan kunnen wij natuurlijk uit de stoel helpen en aan boord helpen. Een rolstoel kan echter niet zomaar de boot op worden gereden.


Bij een groepsvaart kunnen we, afhankelijk van de omvang van de groep, evt. zelfs een tafeltje wegklappen en is er misschien ruimte om een rolstoel ook in de boot te plaatsen. Deze moet dan wel in- en uitgeklapt kunnen worden). Dat kost 4 van de 40 plaatsen.


Maar het blijft een punt dat de persoon aan boord getild/geholpen moet worden: van de steiger over de rand van de boot, 1 trede af en nog een trede af en tegelijkertijd een beetje bukken.

3. Is telefonisch contact mogelijk?

Aangezien het vrijwilligers werk is, zijn wij niet permanent telefonisch bereikbaar

U kunt het beste communiceren per email. Uw mails worden dan z.s.m. beantwoord. Zonodig nemen wij dan telefonisch contact met u op.



Rondvaarten

1. Kan ik een optie nemen op een vaart?

Is alleen mogelijk. op speciaal verzoek en in overleg met ons boekingsbureau.

Stuur hiervoor een email naar: Boekingen@ijsselvaart.nl

2. Gaat een vaart door bij slecht weer?

De vaarten gaan ook bij slecht weer gewoon door. De boot is overdekt, dus dat is geen probleem. Alleen in geval van noodweer of hevige onweersbuien wordt de tocht geannuleerd.

3. Mogen er honden aan boord?

Er zijn geen huisdieren toegestaan aan boord van de Iesselganger.

4. Hoeveel personen kunnen er aan boord?

Het maximum aantal plaatsen dat gereserveerd kan worden is 40. Voor groepsvaarten eventueel uit te breiden tot een maximum van 44 passagiers.



Boeken & betalen

1. Kan ik boeken per mail?

Reserveren per mail is helaas niet mogelijk.

U kunt alleen online reserveren via onze boekingssite en daarbij dient direct betaald te worden via iDEAL of PayPal






Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen

Contact opnemen »

Contact & reserveren

Reserveringen en boekingen zijn uitsluitend mogelijk via de website en het kantoor van de VVV Ulft. Na betaling ontvangt u (per email) een schriftelijke bevestiging, die tevens dient als plaatsbewijs.

Postadres
De Iesselganger
Postbus 39
7070 AA Ulft

KvK inschrijfnummer
55210090

BTW nummer
NL851609235B01
Email
boekingen@ijsselvaart.nl

Verkoop / reserveren
Online boeken of via
VVV Ulft

Social Media
Copyright De Iesselganger 2019 - 2020  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden  |  Sitemap Design & development by: Timeless Design
In verband met de onzekere situatie rond de ontwikkeling en verspreiding van het Corona virus hebben wij aangepaste vaarinformatie & beschikbaarheid. Lees verder